Mag Het Licht Uit

We zijn weer begonnen!
Yes, het mag weer, repeteren voor een nieuw avondvullende voorstelling.
Zet de volgende datums maar vast in de agenda:

Zaterdag 19 maart 2022
Vrijdag 25 maart 2022
Zaterdag 26 maart 2022

Deze avonden zullen wij het stuk “een koekje van eigen deeg” op de planken van Het Turfschip in Etten-Leur Noord spelen, geschreven door Maurits Keyzer. De regie is in handen van Frank van der Graaf en Walter Verstraten.
Je wordt meegenomen naar de koekjesfabriek ‘Grofsuycker Koekwerken B.V.’, waar de corrupte directeur Govert de scepter zwaait. Govert heeft waarschijnlijk nog nooit van #metoo gehoord, want hij is niet vies van zijn vrouwelijke personeel, tot grote ergernis van zijn elitaire vrouw Agaat. Terwijl de hardwerkende productiemedewerkers zwoegen aan de lopende band, regeert Govert, met een gluiperige slijmbal als assistent hijgend in zijn nek en een oliedomme secretaresse op zijn schoot, met ijzeren vuist het bedrijf èn bewaakt hij het recept van Grofsuycker’s beroemdste koekje: het Wonderkaakje!
Op een dag komt er echter een vreemd stel naar de fabriek. Zij komen solliciteren, maar smeden ondertussen snode plannen. Zullen deze plannen het succes van de koekjesfabriek in gevaar brengen? En zijn zij eigenlijk wel de enigen met duistere bedoelingen of zorgen anderen in de fabriek wellicht ook nog voor verrassingen? Je komt het allemaal te weten wanneer je deze hilarische klucht, vol sublieme woordgrappen en vlotte op elkaar volgende dialogen, bezoekt op 19, 25 of 26 maart in Het Turfschip
Een ding is in ieder geval zeker:  lieverkoekjes worden hier niet gebakken!

Interesse in theater? Wel of niet spelen, wel meedoen?

Toneelvereniging Mag Het Licht Uit heeft dringend hulp nodig. Het is een flinke klus, maar ook hier maken vele handen licht werk. Mag het Licht Uit is altijd op zoek naar zowel heren als dames, die het leuk vinden om een aantal taken binnen de vereniging uit te voeren.
We zoeken onder meer spelers, bestuursleden, mensen die de PR voor hun rekening kunnen/willen nemen, mensen die goed zijn met styling, social media, decorbouwers en mensen die het gewoon leuk vinden om af en toe dingen voor de club te regelen.
Onze repetities en jaarlijkse voorstellingen vinden plaats in Het Turfschip in Etten-Leur.
Heb je interesse, of wil je eerst meer weten? Stuur even een mailtje aan maghetlichtuit@gmail.com en wie weet spreken we je binnenkort!

Het toneelstuk van 2020
We waren druk bezig met het repeteren van het volgend hilarisch toneelstuk. Zie het persbericht van november 2019.
Door de maatregelen ivm met het corona-virus konden de voorstellingen die gepland zijn in 2020 niet doorgaan.

Het toneelstuk van 2019
Het toneelstuk van 2019 “De rollator-revolutie” was een groot succes.
Foto’s kunt u vinden onder het kopje Eerdere voorstellingen