Mag Het Licht Uit

Corona virus
Geen toneeluitvoering in 2020 van toneelvereniging Mag Het Licht Uit

Spelers, regisseur, decorbouw, licht en geluid, grime: ze stonden allemaal half maart klaar om met de uitvoering van Tortelduifjes en ouwe kraaien van start te gaan.
Helaas gooide corona roet in het eten. Na goed overleg konden we onze uitvoeringsdatums verplaatsen naar september 2020.

Helaas is het volgens de huidige coronaregels ondoenlijk om alsnog in september op toneel te staan. Wij kunnen de 1½m regel niet hanteren tijdens het toneelspelen.
Ook het aantal mensen wat ons toneelspel mag komen bekijken is te beperkt om uit de kosten te komen. Afgezien nog van de risico’s die wij onze spelers en ons lieve publiek niet willen laten lopen.

Daarom is er besloten om het toneelstuk in maart 2021 op de planken te brengen. De datums die we hiervoor hebben gepland zijn:
– zaterdag 13 maart 2021
– vrijdag 19 maart 2021
– zaterdag 20 maart 2021

Iedereen die al een kaartje had: LET OP! De kaartjes zullen volgend jaar €10,= zijn. Mocht u kaartjes voor dit jaar gekocht hebben (voor €9,=), dan zijn die volgend jaar geldig. U heeft dan een soort voorverkoopvoordeel. Mocht u toch uw kaartje willen retourneren, dan is dit altijd mogelijk. Voor de onlinekaartjes kunt u mailen naar maghetlichtuit@gmail.com . Voor de fysieke kaartjes die gekocht zijn bij Bruna zijn nog geen vaste afspraken gemaakt. We houden u daarvan op de hoogte.

Het toneelstuk van 2020
We zijn druk bezig met het repeteren van het volgend hilarisch toneelstuk. Zie het persbericht van afgelopen november .
Door de maatregelen ivm met het corona-virus kunnen de voorstellingen die gepland zijn in 2020 niet doorgaan.

Het toneelstuk van 2019
Het toneelstuk van 2019 “De rollator-revolutie” was een groot succes.
Foto’s kunt u vinden onder het kopje Eerdere voorstellingen

Interesse in theater? Wel of niet spelen, wel meedoen?

Toneelvereniging Mag Het Licht Uit heeft dringend hulp nodig. Het is een flinke klus, maar ook hier maken vele handen licht werk. Mag het Licht Uit is altijd op zoek naar zowel heren als dames, die het leuk vinden om een aantal taken binnen de vereniging uit te voeren.
We zoeken onder meer spelers, bestuursleden, mensen die de PR voor hun rekening kunnen/willen nemen, mensen die goed zijn met styling, social media, decorbouwers en mensen die het gewoon leuk vinden om af en toe dingen voor de club te regelen.
Onze repetities en jaarlijkse voorstellingen vinden plaats in Het Turfschip in Etten-Leur.
Heb je interesse, of wil je eerst meer weten? Stuur even een mailtje aan maghetlichtuit@gmail.com en wie weet spreken we je binnenkort!