Persbericht nov. 2019

Toneelvereniging Mag Het Licht Uit druk aan het repeteren

Alle spelers zijn bezig om hun tekst te leren en te zorgen dat ze het juiste karakter op de planken laten zien.

Toneelvereniging Mag Het Licht Uit brengt eind maart en begin april 2020 weer een avondvullende voorstelling op de planken.

De volgende data kunt u hiervoor noteren

• zaterdag 28 maart 2020
  • vrijdag 3 april 2020
  • zaterdag 4 april 2020

Het gekozen toneelstuk voor 2020 is  “Tortelduifjes en ouwe kraaien” een avondvullend blijspel in vier bedrijven, geschreven door Maurits Keyzer onder de regie van Bart Mathijssen.

“tortelduifjes en ouwe kraaien”

gaat over mevrouw Goedhart, een lieve en schatrijke bejaarde vrouw. Haar kinderen zijn te lui om voor haar te zorgen. Ze besteden het liefst zo min mogelijk tijd aan haar. Daarom hebben ze hun moeder opgezadeld met een onuitstaanbare werkster en een lamstraal van een klusjesman. Deze twee schurken profiteren op schandalige wijze van de oude vrouw.
Maar gelukkig krijgt mevrouw Goedhart veel steun van haar lieve buurvrouw en…… van een geheime liefde!

Vele handen maken licht werk

Toneelvereniging Mag Het Licht Uit kan mensen die ons kunnen helpen goed gebruiken. Van harte welkom zijn bestuursleden, decorbouwers, mensen voor de PR en social media, en mensen die het leuk vinden om af en toe dingen voor onze club te regelen.

Heb je interesse, of wil je eerst meer weten? Stuur een mailtje naar maghetlichtuit@gmail.com en wie weet spreken we je binnenkort!

Mag Het Licht Uit digitaal

Blijf op de hoogte: bezoek onze Facebook pagina Toneelvereniging Mag Het Licht Uit en bekijk onze website: www.toneelverenigingmaghetlichtuit.nl.

Noot voor de redactie

Wilt u naar aanleiding van dit persbericht meer informatie, neem dan contact op met Cees Braspenning, voorzitter van toneelvereniging Mag Het Licht Uit: e-mail maghetlichtuit@gmail.com of bel 06 3717 4704.